Aktualizacja danych
Aktualizacja danych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Gdańsku przypomina o ustawowym obowiązku aktualizacji danych w Rejestrze Pielęgniarek i Położnych oraz Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
Zgodnie z oraz art. 46 ustawy z dnia 15 lipca 2011 roku o zawodach pielęgniarki i położnej (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 576 ze zm.) każda pielęgniarka/położna wpisana do rejestru pielęgniarek/położnych zobowiązana jest w do niezwłocznego zawiadomienia właściwej okręgowej rady pielęgniarek i położnych o zmianie danych określonych w art. 44 ww. ustawy w terminie 14 dni od daty ich powstania.
W szczególności aktualizacji podlegają informacje dotyczące:
· zmiany nazwiska ( adnotacja w zaświadczeniu o prawie wykonywania zawodu),
· ukończenia kursów i specjalizacji (specjalizację wpisujemy do zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu),
· ukończenia studiów wyższych,
· miejsca zameldowania i do korespondencji,
· informacje dotyczące zatrudnienia,
· utracie dokumentu uprawniającego do wykonywania zawodu.
Wypełniamy tylko ten arkusz, którego dotyczy zmiana!!!
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „A” – Dane osobowe (kliknij tutaj)
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „B” – Dane o wykształceniu (kliknij tutaj)
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „C” – Dane o stażu podyplomowym (kliknij tutaj)
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „D” – Dane zawodowe (kliknij tutaj)
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „E” – Informacja o uzyskanym wpisie do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą (kliknij tutaj)
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „F” – Dane o zatrudnieniu (kliknij tutaj)
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „G” – Dane o specjalizacji, ukończonych kursach (kliknij tutaj)
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „H” – Dane teleadresowe (kliknij tutaj)